Promotion À Venir !
Posté 19 novembre 2010 - 12:13
j'ai trop hâte :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Posté 19 novembre 2010 - 12:23
P.ierre, le 17 novembre 2010 - 12:36, dit :
Elle serait la a la finale de Dancing with the Stars la semaine prochaine.
Par ailleurs :
Citation
Christina Aguilera will perform on next week's Dancing With The Stars finale.
ABC has announced that the star will perform her hit single 'Beautiful' and a track from her upcoming movie Burlesque on Tuesday's results show, which will see Jennifer Grey and Derek Hough, Kyle Massey and Lacey Schwimmer and Bristol Palin and Mark Ballas battle for the coveted Mirrorball Trophy.
They will have to perform one freestyle routine and one revamped version of a previously completed dance that will be selected by the judges on Monday and then their favourite ballroom dance on Tuesday. They will also have to perform an "instant" cha cha to music they will receive when the programme begins.
This season's eleven competitors will also return for one final dance.
Dancing WIth The Stars continues this Monday at 8pm ET on ABC and concludes in a two-hour episode the following day from 9pm ET.
ABC has announced that the star will perform her hit single 'Beautiful' and a track from her upcoming movie Burlesque on Tuesday's results show, which will see Jennifer Grey and Derek Hough, Kyle Massey and Lacey Schwimmer and Bristol Palin and Mark Ballas battle for the coveted Mirrorball Trophy.
They will have to perform one freestyle routine and one revamped version of a previously completed dance that will be selected by the judges on Monday and then their favourite ballroom dance on Tuesday. They will also have to perform an "instant" cha cha to music they will receive when the programme begins.
This season's eleven competitors will also return for one final dance.
Dancing WIth The Stars continues this Monday at 8pm ET on ABC and concludes in a two-hour episode the following day from 9pm ET.
Elle chantera donc "Beautiful" et un titre extrait de "Burlesque" au cours de la finale !
Posté 19 novembre 2010 - 13:52
Mad4Xtina, le 19 November 2010 - 11:39, dit :
C'est apparemment la même mise en scène que dans le film.
On serait donc tenté de croire qu'elle sera habillée pareil que dans la dite scène.
...sauf que... :scary:
Alors je suis impatient d'avoir une réponse à ma question et bien sur de voir comment elle va se débrouiller vocalement et physiquement
On serait donc tenté de croire qu'elle sera habillée pareil que dans la dite scène.
...sauf que... :scary:
Alors je suis impatient d'avoir une réponse à ma question et bien sur de voir comment elle va se débrouiller vocalement et physiquement
Je me doutais trop qu'ils referraient la même mise en scène que dans le film !
Je suis trop pressée de voir ça !! :love:
Même si j'ai un peu peur aussi pour la tenue :chef:
-Nasty-Naughty-Girl-, le 19 November 2010 - 12:54, dit :
Beautiful :depressif: en ai marre de celle la ...
+1... :siffle:
Posté 19 novembre 2010 - 18:04
Encore et toujours "Beautiful" ... Si sa continue lesl ives de "Beautiful" je vais plus les regarder parceque au final c'est un coup que je deteste cette chanson :scary:
Posté 19 novembre 2010 - 19:24
La mise en scène va être superbe, j'espère que Christina le sera aussi...
Posté 25 novembre 2010 - 13:16
Citation
how ironic that i'v disliked the x factor this season and then this morning Mark Boardman who does all the premiere and celebrity news has confirmed that not only will Christina Aguilera perform on x factor, but CHER will perform too on December 12
http://cher.yuku.com...n-x-factor.html
YAY :D
Posté 25 novembre 2010 - 13:27
Bon ben qu'elle en prenne de la graine! ca c'est de la promo! lol
Posté 13 décembre 2010 - 21:23
J'espère être dans le bon topic :
la campagne de pub pour Burlesque a débuté dans les métros parisiens, j'en ai vu 3 lignes 9! :love:
la campagne de pub pour Burlesque a débuté dans les métros parisiens, j'en ai vu 3 lignes 9! :love:

Aide